时间会慢慢沉淀,有些人会在你心底慢慢模糊。
学会放手,你的幸福需要自己的成全。
Each morning when I open my eyes I say to myself: I, not events, have the power to make me happy or unhappy today. I can choose which it shall be. Yesterday is dead, tomorrow hasn't arrived yet. I have just one day, today, and I'm going to be happy in it.We tend to forget that happiness doesn't come as a result of getting something we don't have, but rather of recognizing and appreciating what we do have.

Wednesday, January 12, 2011

幸福就是酱开始 ,我开始懂了~~❤



我开始知道什么是幸福~
哦,原来它就是这样... .....
谢谢你让我认识了它,或许你让我
找回遗失很久的幸福~
虽然我们并没正式什么~

喜欢
喜欢和你聊天
喜欢和你耍赖
喜欢把你吵醒
喜欢你让我气
喜欢你让这我
喜欢你撒娇时
喜欢听你讲道理
喜欢你从不骂我
喜欢你总迁就我
喜欢你那么傻傻
喜欢你呆呆的笑

或许

你就是这么的对我好


很多事情的确不用想的太复杂~
对不起,是我多虑了一点,
其实
这也只是我缺乏安全感~
我只是需要一个满满的安全感而已~
就这样
开心就好,的确是这样~
没错

这样的关系就是从我们
每一通电话里联系起来的,
凑着我们的感情,从0升温~

加油加油咯~!









1 comment: