时间会慢慢沉淀,有些人会在你心底慢慢模糊。
学会放手,你的幸福需要自己的成全。
Each morning when I open my eyes I say to myself: I, not events, have the power to make me happy or unhappy today. I can choose which it shall be. Yesterday is dead, tomorrow hasn't arrived yet. I have just one day, today, and I'm going to be happy in it.We tend to forget that happiness doesn't come as a result of getting something we don't have, but rather of recognizing and appreciating what we do have.

Friday, January 28, 2011

♥ Mrs E & Mr E 的 27.01.2011 ♥



Mr.E 出街咯~
每次我都是那么的期待与兴奋 \(^~^)/
今天比较特别因为和Mr.D & Mrs.L 一起逛街~
很开心认识了Livian,她人很sweetnice....
我蛮喜欢她的~
看见她和Mr.D,真的有种说不出的幸福感觉~
不知道为什么,就是那么觉得~


我和我的dear dear 当然也不比他们差,呵呵~
当然这些东西没有的做比较的...
Mrs E Mr E自己明白就好~


我们4个人2辆车去了1U,我们一起吃早餐~
过后他们就开始 “血拼” 了,哈哈哈~
我只是陪他们疯狂,哈哈哈~
过后打算去吃晚餐,只是时间还早,所以...
我们就买票一起看电影咯,呵呵呵~










这就是我们所刊的电影,蛮不错的,只是...
对我来所有点暴力血腥~
恐怖呃.... .... ..


今天很开心和Mr. E 出去,
我每次都很期待与兴奋,
因为我很在乎他的感受所以...
我每次都会问他,虽然我是很明白...
我希望他开心... ..
我希望Mr.DMrs.L 也开心,
祝我们都要幸福哦~

No comments:

Post a Comment