时间会慢慢沉淀,有些人会在你心底慢慢模糊。
学会放手,你的幸福需要自己的成全。
Each morning when I open my eyes I say to myself: I, not events, have the power to make me happy or unhappy today. I can choose which it shall be. Yesterday is dead, tomorrow hasn't arrived yet. I have just one day, today, and I'm going to be happy in it.We tend to forget that happiness doesn't come as a result of getting something we don't have, but rather of recognizing and appreciating what we do have.

Thursday, March 3, 2011

第10天



昨晚没喝醉,但做了一些疯狂的事情...
唉,我的天呀~
昨天喝老黄瓜汤,好喝... =)
不知道为什么,我有失眠了,1个星期了,
我无法好好入睡,唯有喝醉时才能好好休息。
为什么这样了?
我无法好好工作 .... ..
我们在一起并不久,为什么你总是影响着我?
你告诉我的事情,我总在失眠时回想,
你要我改变的10件事情,我好像只做了一半,
并不是因为要改变而很幸苦,
而是我根本不懂你要什么?
我们的世界总是那么遥远~
日子久了,或许我真的可以习惯一个人生活~

No comments:

Post a Comment