时间会慢慢沉淀,有些人会在你心底慢慢模糊。
学会放手,你的幸福需要自己的成全。
Each morning when I open my eyes I say to myself: I, not events, have the power to make me happy or unhappy today. I can choose which it shall be. Yesterday is dead, tomorrow hasn't arrived yet. I have just one day, today, and I'm going to be happy in it.We tend to forget that happiness doesn't come as a result of getting something we don't have, but rather of recognizing and appreciating what we do have.

Friday, February 25, 2011

第4天



我还是那么想你,对不起。
听着《一个人生活》,我很想哭...
如果我可以假装没有爱过,但我不能...
刚才上网看见很多东西,我们的照片没了,你的部落没我的位子,
我找不到昔日我们的影子,听见你那首《鸵鸟》,
就好像在形容我们的故事...
很多事情不应该开始,彼此都不愉快...
如果那天手机不关机,我们没有开始,或许我们现在都很好...
这个结果的爱情,我不要...
第1天到现在,我的心情没有变好过...
以后我们会是怎样,是最熟悉的陌生人吗?
一个人静下来时,我很想哭,可是我哭不出来...
时间如果可以擦掉回忆,我希望我们的回忆可以彻底的消失...

No comments:

Post a Comment