时间会慢慢沉淀,有些人会在你心底慢慢模糊。
学会放手,你的幸福需要自己的成全。
Each morning when I open my eyes I say to myself: I, not events, have the power to make me happy or unhappy today. I can choose which it shall be. Yesterday is dead, tomorrow hasn't arrived yet. I have just one day, today, and I'm going to be happy in it.We tend to forget that happiness doesn't come as a result of getting something we don't have, but rather of recognizing and appreciating what we do have.

Thursday, February 24, 2011

我累了,不是很想上来~



我们都很累... ..
我很久没有上来这里,很多时候,很多事情,我们都有心无力,我不知道怎么和你说。你外出了,我已经3天没和你联络了,我有点想念你,只是我都知道你不会这样。我们的关系比任何人都糟糕,呼~我没办法也没力气修补,因为我知道你不想。看见你发表的东西,觉得你心情应该蛮好的,我不敢去打扰你,因为你也没有回复我的信息。我不想回应任何事情,我很累,对于你我更是有心无力,对不起~

No comments:

Post a Comment