时间会慢慢沉淀,有些人会在你心底慢慢模糊。
学会放手,你的幸福需要自己的成全。
Each morning when I open my eyes I say to myself: I, not events, have the power to make me happy or unhappy today. I can choose which it shall be. Yesterday is dead, tomorrow hasn't arrived yet. I have just one day, today, and I'm going to be happy in it.We tend to forget that happiness doesn't come as a result of getting something we don't have, but rather of recognizing and appreciating what we do have.

Sunday, February 27, 2011

第5天



看见你删除我们之间的回忆,我很难过...
你真的可以若无其事,假装什么也没爱过。
不想看见有关于你的任何事情,
我的心情只会越来越糟糕...
我真的越来越喜欢我部落的歌,
它好像在唱着我的心情。
如果我也可以像你那样假装不曾爱过,那有多好...
关于我们的事情,我选择沉默。
或许我没你那么洒脱.... ..

1 comment:

  1. 不是你不能做到,而是你对这份爱很固执。。为了他你已把自己荒废了。。你知道吗?

    ReplyDelete