时间会慢慢沉淀,有些人会在你心底慢慢模糊。
学会放手,你的幸福需要自己的成全。
Each morning when I open my eyes I say to myself: I, not events, have the power to make me happy or unhappy today. I can choose which it shall be. Yesterday is dead, tomorrow hasn't arrived yet. I have just one day, today, and I'm going to be happy in it.We tend to forget that happiness doesn't come as a result of getting something we don't have, but rather of recognizing and appreciating what we do have.

Sunday, February 27, 2011

第6天



今天我心情很糟糕....
我的babe也病倒了,很担心她~
自己一个人站在角落,突然很想别人都看不见我,
很糟糕、很糟糕... ....
我破例的把自己灌醉,今晚我真的醉了...
在回家的路上我狂哭,我不喜欢这样,
让别人看见我的软弱...
我从没那么没仪态,今晚我真的很糟糕...
我不乖不好,为什么这样?
我可以把自己伪装的很好,
想起你,我就彻底的崩溃,对不起。

1 comment:

  1. 你不觉得自己很自私吗?为了一个伤过你的人搞得那么糊涂!那么不自爱??你以为他看到你酱会同情你吗?你别傻了。。他只会笑你没用,为什么就是不能振作起来赢给他看,让他知道自己过得很好,而不是像你现在那么脆弱!!!难道这样的生话是你想要继续的吗?振作起来好吗?不要那么固执,好吗?你朋友全都很担心你的,你这样我们的心比你更难过!醉过,伤过,崩溃过,这一切该停了,好吗?你还有很多朋友,还有关心你的人。。不要继续了。。拜托!别再当傻瓜了!!!!!

    ReplyDelete