时间会慢慢沉淀,有些人会在你心底慢慢模糊。
学会放手,你的幸福需要自己的成全。
Each morning when I open my eyes I say to myself: I, not events, have the power to make me happy or unhappy today. I can choose which it shall be. Yesterday is dead, tomorrow hasn't arrived yet. I have just one day, today, and I'm going to be happy in it.We tend to forget that happiness doesn't come as a result of getting something we don't have, but rather of recognizing and appreciating what we do have.

Tuesday, February 1, 2011

30.01.2011

今天干什么去了?
呵呵呵... ..
和我的老婆+ 她的老公去Time Square了~
啦啦啦啦啦... ..... ..
我们在Kim Gary吃早餐,真的好多人哦~


这是我们3个人的早餐,丰富哦,嘻嘻.... .





过后我们去逛逛咯,走了差不多一天吧~
看着这小两口,打打闹闹的,很开心,呵呵~
喜欢和他们出街,喜欢看见他们幸福,
看见别人幸福,,没什么羡不羡慕的,因为
我自己也很开心... ..
看见他们的微笑,他们真的是幸福的从心里
微笑,很快乐的笑容,幸福哟~
今天外头一直都在下雨,没停过哦.... ... . ....
虽然我在逛街,心里却想着在家的你,
在我们误差时间时,我拨了电话给你,
你没在干嘛,习惯性的逗了逗你,呵呵呵~
我就喜欢这样,我就是有点欠扁,啦啦啦~


回家的路上,外头还是下着绵绵细雨.... ..
我们打包了粥才回家去,呵呵~
冷冷的天气,吃着暖暖的粥,感觉超幸福的,呵呵~




今天心情不错,超爱你们2个的~
谢谢你们.... ..
我要你们比我幸福哦~








No comments:

Post a Comment